Gysinge/Gävle :)

Nu är man i Gysinge/Gävle nu då. kom hit vid halv 1, vi åkte kl 6 imorse, packade in sakerna i bilen å blablabla åkte iväg,  jag,jessica och tobbie satt där bak och det är trångt.. men iaf. vi hade kul där bak, kollade på lite roliga bilder på katten och snackade en massa, sen så somnade alla 3 en timme :) , fast det värsta är att vi inte har någon värme i bilen, utan det kommer ut  kall luft, det slutade med att vi masserade våra fötter och kraffsa bort is från fönstrerna INNE i bilen :o . men men, sen vart dett ett jävla liv på oss med massa lekar osv, allt för att fördriva tiden,  det tog 6-7 timmar att åka men det gick rätt fort :) . vart helt slut idag och är hur förkyld som hellst så suttit med papperstussar i näsan hela resan :P

Senare på dagen gick jag och Jessica ut och fotade lite mysiga bilder, hon gjorde en snöängel också, bilder kommer när jag kommer hem :) . 

Ska väl in till Gävle någon dag också och kolla runt lite. sådär mysigt :D .  God Jul :D <3


Kommentarer
Postat av: nilla

hoppas du har de trevligt där borta :) <3 god jul sötis

2009-12-22 @ 18:44:57
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/
Postat av: Din inte så hemliga beundrare

ha en underbar jul <3 jag älskar dig!

2009-12-22 @ 18:58:13
URL: http://aldstadotternschmid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0