Helgen dåå (:<3

Helgen har varit riktigt rolig! :D . började i fredas med tjejmiddag typ för Idiiwiidii fyllde år i onsdas så vi firade henne i fredas. sen dog jag och Nina när vi skulle ta tåget hem för det var försenat 10 min HEHE.. kallt som fan menmen :P . tack för kvällen <3  sen så spenderades resten av helgen me Totte ,  vi gjorde wienernougat på ldan sen på natten kolla vi på film med hans syster då jag var brännhet å fick feber :(.  så idag (söndag) så fyller min kusin år å vi skulle åka å fika hos henne men jag kunde inte följa med :( men snackade med henne länge i tele :) älskar den tjejen :)  Puss och tack för helgen! :D <3

Ajuste, bilder blir inga nu för glömde kameran hos Totte :'( . måste ha den!!!! :'( .  blir deprimerad XD .  aja Puss<3

Kommentarer
Postat av: Thunberg!

vem fan e totte haha:D kamran kommer snart ;D

2009-12-20 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0