Borås ! <3

Haalllåå! :D .  idag blir det Borås med Sandra.  Glömde ställa klockan på halv 9 men vaknade 5 över 8 så vart ju bara bra :) . Ska strax börja fixa mig och gå ner till tåget, bilder kommer senare! :D<3



-----






Åh, tåget gick 10.46 imorse från centrum, jag gick 10:25 å fick brottom.  kom fram 10.44 och där stog inte Sandra :( . hon brukar ju alltid vara där iaf 10 min innan eller något. så ser jag hon komma där borta sammtidigt som jag hör tåget komma.
Jag går på tåget längst fram och står i dörröppningen och vinkar till Sandra att hon ska springa, så stängs dörren på mig så den öppnas igen så börjar tåget åka, och jag sträcker ut handen till Sandra så hon hoppar på i farten, Det var faktist rätt kul (A).  Lite bilder från Borås då! :D<3


 





Frukost på tåget mot Borås! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh finis bilder! :D

haha, jag ska aldrig mer komma sent, iaf inte när jag ska träffa dig!lovar...

2009-11-02 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0