allt å lite till inom dom närmaste dagarna som vart :D

Just nu sitter jag e vent med Bijan och Ythare och berättar mina intressanta saker jag precis va med om ! :D vill ni veta får ni fråga på msn (A) . ( för snuskigt för att skrivas här höhö)



Vad gör jag för fel? . Fan .




Jessica fick körkort idag! grattis till henne,  därför bakade jag brownies  och gjorde en stor bit till henne me en choklad bil å lite smarties å en klubba på :) gu va gullig jag är :).  gjorde vaniljvisp till det i en plåtskål:

jessica nielsen,     boys like you love me forever sa (21:15):
*vad är de vita i kylskåpet? i plåtskålen?
T h e r e s e . sa (21:16):
*sperma
*vaniljvisp till brownisen :)
jessica nielsen,     boys like you love me forever sa (21:16):
*men fy
*:D


Nu förväntar sig mami å papi att jag också kommer få körkort nästa år.. dom blev verkligen jätteglada när jessica fick det, mamma börja gråta på jobbet å allt.  och jag vet hur pappa blir om man failar på ett prov.. jag är rädd för att köra, försökt snacka me pappa men han bryr sig inte. jag e livrädd  gråter nästan av tanket och jag har inget intresse över att plugga heller, kommer inte klara teorin. de kommer skita sig. Aja får se som va händer.


Sen nu till halloween, vafan ska man ha på sig?  har inte råd å köpa något nytt .

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0