passiv fetning

Det var en helt vanlig dag med ovanligt mkt kaos, alla smsar alla om ifall vi har lektioner eller inte. sluta med att vi faktist hade 2 inställda lektioner. så jag hade bara den kära mattelektionen på eftermiddagen med en kärring som tydligen har en kokt hjärna .

Jag träffa faktist min mysiga lilla fittpillenilla på den fantastiskt underbara matten som man inte alls kommer få ig på :).

Efter lektionen gick jag,nilla å emma in till hemköp och köpte smått och gott. sen vidare till åhlens. sen bussen hem.
Från ingenstans kommer jag å tänka på, varför har inte chips samma passiva effekt som cigg? Då kom nilla på namnet: passiv fetning.  Passiv fetning = personerna runt om blir feta å finniga eller w/e när man själv äter chips? Precis så! :)

Nu ska jag fixa mig lite till sen vidare! Puss

Kommentarer
Postat av: nilla

haha .. ursäkta men de va jag som kom på namnet ;)

2010-04-17 @ 20:55:29
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0