R.I.P

som sagt. R.I.P käre plattång. du somna in i värmen :(

Varför ska allt hände nu? när man är fattig.  jag har tappat bort mitt leg så ska köpa nytt kostar la 400? jag behöver en ny bikini, skor, plattång, vågtång, andra saker som tex kläder osv :o  fiiifan. så kommer jag säkert inte få något sommarjobb heller.  jag tycker man ska få pengar på sommaren eller iaf mer i studiebedrag.   Allt blir ju bara dyrare men våra pengar ändras fan inte :/

menmen :D. jag är hos totte nu. och vi har solat i flera timmar och mina fräknar bara förökas :o inte kul.

Jag är glad, glad för att det är sommar snart! :D

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahhaa, han kanske la av för att han blev underkyld? :*) och den där bilden på inlägget ovanför tänker jag inte ens kommentera.

2010-04-14 @ 21:14:41
URL: http://aldstadotternschmid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0