Äntligen? ;)

ja som sagt ÄNTLIGEN får jag se mitt hemland höhö :D . ska åka till Danmark på lörda me Totte och hans familj, det sak bli så kul å äntligen få känna att man reser någon stans :D 
Det ska bli så kul om allt blir som planerat, dricka på båten osv ( hoppas du får de totte) .

Iaf, Vart på akuten hela morgonen me stackars totte :( . menmen hoppas de blir bättre !  :)



Aja, igår kolla jag å han på film, en skräckfilm, men den va alldeles för läskig. klarade av att kolla på den i 36 min,  plus att de handla om en båt, å ska åka båt på lörda ju. så jag tror vi ska kolla på den efter resan xD . sen starta vi en annan film fast de va också en skräckfilm så stängde av direkt sen en annan de råka också va lite av en skräckfilm men int så läskig så vi kolla på den men jag somna tydligen till den :) .

Sen saknar jag nåra speciella :) <33

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka då? (A)

2010-02-15 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0