helg och övrigt :D <3

Helgen var kul :D Anton va här på besök, vi kolla film, gick  promenader i stan och gick på bio å blablabla :D träffade Totte en stund också :D  å sen på söndagen när jag lämnat Anton på bussen så åkete jag till Totte och käka kebab (A) tack båda för helgen :D och alla ni andra som också kom dit å a sånt :D . <3

P.S en jävla massa massage med! de gillar jag :D snälla sötnosar man har de till efter jobbiga dagar efter jobbet, tillåme fotmassage liksom`? :D najs ^^ <3



Övrig Skit ;)


Mysiga kläder. såklart låna jag dom :D as skönt (A)


Min första hela semla som jag äter i år :D . den lilla till höger :D mums :D



Fin beställning vi hade :D



Får man göra en egen tårta andra dagen på praktiken, då tycker dom väl att man är bra? :D elle? ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

va duktig du är!jag beställer hos dig när jag fyller år

2010-01-19 @ 21:16:08
URL: http://aldstadotternschmid.blogg.se/
Postat av: Malmen <3

Vsg för massagen (a) <3

2010-01-20 @ 01:17:50
Postat av: nilla

shit skit snygg tårta gumman :D

2010-01-20 @ 22:28:28
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0