.

Stress tar över ens dag.
Börja med att jag faktiskt gjorde min egen sovmorgon för jag var så trött. men imon ska jag iaf till skolan!

Jag har riktigt ont i huvudet och är trött, nyss gråtit som fan till en film och ska snart kolla på en till.

Hoppa ner i ett par stora svarta mjukisbyxor och en stor tröja och sätta sig i soffan och kolla på film i ett STÄDAT rum är vad jag känner för nu, men kan inte få iådning på mitt rum..  i ett städat rum känner man att man kan göra mer saker som plugga,sitta vid datorn osv utan att det känns obekvämt. jag känner mig så jävla fräsh i ett städat rum (Y) .   sen om jag ska städa och det är en sak jag inte vet vart den ska lgiga så kan jag inte städa -.- ..

Tänkte köpa ett kort på friskis och svettis, men inte fan fattar jag deras jävla priser! får ryck på det! får la åka dit å fråga om de om jag orkar :o

Jag är i en dålig period just nu men det sak bli bättre! vill va den goa roliga tjejen jag va för ett tagsen. nu är jag typ bara depp -.-  kanske behövs en stor förändring till det hela?  om allting bara hade varit lättare :( .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0