LMK! och hälsning från Nina :o

Nu sitter jag i datasalen på livsmedelskunskapen (lmk), vi gör ingenting faktiskt, va e detta för mening :O
Fick precis reda på att jag har matteprov på både tisda och freda nästa vecka på något vi inte ens börjat på CPLÄRARE!. ig dirr.

Ida har köpt en ny mobil men finns ingen usbsladd?!?!


Yasse ska till tyskland imon! 


Nina ska få en dammsugare! :D 


Anna Ska till Grekland! ;) 


Jag är datanörd!

___________________________________________________________________


Tjenis tjenis*
Bajs är gott! & jag fyllar 18 om 10 dagar!
Glöm inte att gratta mig! då dör ni.. möhaöahöah hejdå
/NINAAA

Kommentarer
Postat av: Du vet.

Amen vart är jag då? :o

2010-05-27 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0