Nej! jag vill inte ha någon jävla väg!

Satte mig i köket och lästa tidningen i väntan på att få gå på toa där min syster är en aning magsjuk och kommer smitta mig!. men iaf,  så läser jag om den vägen dom hade tänkt att vilja bygga genom mölnlycke centrum och säteriet genom naturreservatet för att vi på säteriet ska få en känsla att vi tillhör mölnlycke.
Där planerar dom även att busstrafiken ska gå.  Visst alla bilister vill att vägen ska bli till för det tar ju "så lång tid" att åka till centrum från platåvägen!. 
Men jag och många andra vill inte ha nån jävla väg.  Hoppas inte dom gör den för då jävlar (A)


Källa :  http://www.harrydaposten.se/nyhet_visa.asp?id=419 <---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0