En nästan normal tjej med onormala tankar. eller?

Jag skrämms av allt det oseriösa som nu kommit inom kärlek.
Att någon säger: jag älskar dig när man kännt varandra i någon vecka, eller om man är på G.
Alla msnnamn där det står tex : bella(L)axel forever.   Jag tar allt det som oseriöst,kanske för att jag inte tror på ett föralltid? jag vet snart inte ens om det finns något på riktigt längre.
Jag är rädd för att få frågor som: lova mig att det alltid ska va vi? lovar du att aldrig lämna mig?  
Jag kan inte lova sånt, det är för stort krav, för om de någon gång skulle hända, hade jag mått dåligt över det.

Även om folk är kära/nykära i varandra känner jag bara att säga att man älskar varandra i början, det känns så himla oseriöst.
Jag har börjat tänka på de så mycket nu att jag är rädd för att jag kanske kommer stöta bort personer i framtiden.
Bara för detta :/

Kommentarer
Postat av: mols

har du skrivit detta?

jag älskar dig <3

2010-10-30 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0