Ett hjärteband försvinner aldrig

Jag såg på facebook (såklart) att ja, imon är det 1 månad kvar till studenten, men jag känner att jag la av skolan för 5 månadersen.. jag orkar inte mer, jag orkar inte plugga.. jag vill inte behöva göra arbeten men att få godkännt på det ändå, förut kämpade jag iallafall.
Ärligt talat, jag är stressad, jag är så stressad så jag inte orkar göra saker längre, är så stressad så jag faktist blir deprimerad.
Att åka till min farmor i gysinge har varit riktigt skönt, har kommit ifrån storstan, ifrån en del av stressen.

Men att behöva göra detta projektarbetet.. jag orkar inte, jag har ingen lust, det kommer inte bli något bra...

Men kan faktist säga att jag börjat må bättre nu när jag är i Gysinge, har inte haft lika stor press på mig !

Får ta tummen ur röven faktist! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0