Det är så det är! eller?

Alltid när jag är ledsen,sur,arg eller något så vill jag hemskt gärna bara kunna skriva av mig, jag börjar på några meningar, det flyter på, men så dåligt ordförråd jag har, det gör att jag kan inte beskriva vad jag känner, kan inte ta ut mina känslor i en text.
Så när jag väl skrivit 2 rader så stannar jag upp, slutar skriva, det står still i mitt huvud och jag glömmer av allt, nästan allt!
Jag vet inte vad jag ska skriva, jag har inte samma känsla längre, alltid något som stoppar.

Ibland kan det kännas så skönt att bara skriva av sig eftersom att man kanske inte alltid har någon att prata med, även om man har det vill man inte vara jobbig, jag vill inte sätta mitt problem på dom, det är bara så!

Nu står det stilla så jag lämnar det så det är och delar med mig till dom som faktist vill läsa, så dom inte behöver känna sig tvingade att lyssna på mig! Tack och hej.






Change the voices in your head
Make them like you instead

Kommentarer
Postat av: cup of tea

<3

2011-02-12 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0