Valentine's day

Nu har jag förberett lite efterrätt eftersom att min blivande man Sandra kommer hit och vi ska laga middag!
Ska städa mitt rum nu! hejsvejs

-------------------------------------------------------

Jag och sandra har precis kollat film, ätit kladdkaka och druckit vin! romantiskt? ohyes!




-------------------------------------------------------
Sandra gästbloggar!


SKÅL för massa massa minnen, och massa kommande awsome grejer! jag älskar diog högt och skall dig alltid vara evigt trogen... aa tills taylor löauter kommer och tar av sig tröjan somi new moon vill säga... detta vågar han inte i valentines day... jävla mes.
jag förtjänar bättre,därför har jag DIG! <3 (therese strippar vid speciella tillfällen, typ vår förlovningsdag)
PS. som vi inte riktigt vet när den är men...
PS 2 vi säger att det är den 27 september!
PS 3 det innebär att vi vart förlovade i snart 6 år
när är det dags för bröllop tro???













Kommentarer
Postat av: mannen

TAYLOR LAUTNER*

2011-02-15 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0